اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توصیه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان در خصوص آموزش توصیه‌ای کرد.

توصیه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به آموزش و پرورش استان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نشست ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه جمهوری اسلامی نشان داد در عمل از بسیاری کشورها در خصوص مقابله با کرونا جلوتر است افزود: وضعیت کنونی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را در مقابله با کرونا اگر مشاهده کنیم به مدیریت و قدرت جمهوری اسلامی بیشتر پی خواهیم برد.

وی در ادامه با اشاره به این که باید همه در راستای مقابله با مشکلات قدم برداریم توصیه‌ای به آموزش و پرورش استان کرد و گفت: با همه کارهای خوبی که انجام شده اما باید در زمینه آموزش بهتر و بیشتر فعال باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: در جاهای دیگر در فضای مجازی و آموزش مجازی اقدامات بیشتری صورت گرفته و حتی سر کلاس‌ها حاضری زده می‌شود اما در استان ما چنین کاری هنوز شکل نگرفته است.

حسینی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر برنامه‌ریزی کشوری و دستورالعمل های صادره باید دستورالعمل استانی هم داشته باشیم گفت: طبقه‌بندی و نوبت‌بندی صنوف را هم داشته باشیم و فضا را هم خیلی امن جلوه ندهیم.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول